eRačun – jednostavno i povoljno

eRačun – jednostavno i povoljno

eRačuni su nam stigli na vrata i mnogi (mali) poduzetnici su se našli pred problemom kako izrađivati račune i slati ih elektronskim putem. Od 1.7.2019. godine svi obveznici javne nabave, a to su npr. općine, županije, škole, vrtići, komunalne i niz druge javne tvrtke, obveznici su zaprimanja računa u elektronskom obliku.

Što to znači za vas?

Od 1.7.2019. godine tvrtkama koje su obveznici javne nabave možete slati račune jedino elektronskim putem. Dakle, ne možete više račune pisati na (npr.) papiru, Wordu, Excelu ili slično, već Vam za to preporučamo naše poslovno rješenje. U našem poslovnom sustavu (Računovodstveno informacijski sustav, skraćeno RIS) ćete račune izrađivati na jednostavan način i bez dodatne naknade od naše strane te ih na jedan klik miša slati elektronskim putem.

Prije slanja eRačuna se morate pretplatiti na servis “MojeRačun” koji će vam izdati korisnički identifikator i lozinku koji se evidentiraju u našem poslovnom sustavu. I, to je sve. Slanje eRačuna postaje jednostavno, brzo i efikasno.


(kliknite na sliku za prijavu te slijedite upute za prijavu…)

Naše poslovno rješenje je besplatno, što znači da jedino plaćate jednokratnu instalaciju i birate model korištenja. U svakom slučaju, dobiti ćete vrhunsko poslovno rješenje koje je prisutno na tržištu već 20 godina. Naša tehnička podrška uvijek je na dohvat ruke…

Za bilo kakve dodatne informacije nam se obratite na našu e-mail adresu informatika@rip.hr ili na mobilni broj 098/331-114.