RIS – Računovodstveno Informacijski Sustav
Na tržištu postoji pregršt aplikacija za poslovanje, tzv. ERP (Enterprise resource planing). Pojednostavljeno, radi se o “programu za knjigovodstvo”, za izdavanje računa, vođenje zaliha… No, aplikacija RIS nudi mnogo više!
Testna verzija (download)Obzirom na dugogodišnje iskustvo dajemo aplikaciju besplatno, a razlikujemo se po tome što osim vrsnih programera u svojim redovima imamo i vrsne financijske stručnjake te je naša podrška najbolja. Kvaliteta, znanje i podrška vrijednost je koju dobivate našim rješenjem!
 
Kako smo to uspjeli?
Već više od 20 godina razvijamo i nadograđujemo poslovnu aplikaciju kodnog imena “Računovodstveno informacijski sustav“. Slijedimo zakonske promjene i tehnološke napretke. Razvoj usmjeravamo ka Oracle bazi podataka te vrhunskoj podrški korisnika, a što potkrjepljujemo činjenicom da u našem timu, osim vrhunskog IT kadra, rade i stručnjaci iz financijskog sektora. Na taj način osigurali smo odgovore na sva pitanja. Podrška je najvažniji element zadovoljstva u radu, jer naš korisnik uvijek dobiva odgovore i rješenja svojih problema.
Odlučili smo izaći u korak svima te ujedno smanjiti inicijalne troškove ulaganja u nematerijalnu imovinu – softver. Svjesni smo svoje kvalitete te želimo da svi budući korisnici koriste naš poslovni softverski paket bez rizika.
 
Na što se odnosi poslovni softver koji nudimo?
Aplikacija “RIS” (Računovodstveno informacijski sustav) namijenjena je cjelokupnom vođenju poslovanja poduzeća, obrta i ostalih poslovnih subjekata. U paketu, aplikacija je izvedena kao spoj zasebnih modula međusobno povezanih (šifrarnici, glavna knjiga i salda-konti, skladišno knjigovodstvo, maloprodaja, porezne evidencije, knjiga za obrtnike, osobni dohodci), a koji mogu raditi i zasebno. Dugogodišnje iskustvo i rad na aplikaciji utkan je u proizvod kojim ćete olakšati svoje poslovanje, učiniti ga transparentnim, ostvariti uštede u poslovanju, ali i biti usuglašen sa zakonskim preduvjetima.
 
Što se sve dobiva u paketu?
• Glavnu knjigu, salda-konti, deviznu knjigu: zapis svih financijskih transakcija koje se dogode u jednoj poslovnoj organizaciji uz izvješća (bilanca, kartice glavne knjige, kartice salda-konti, dnevnik knjiženja…)
• Skladišno poslovanje: izrada ulazno/izlaznih dokumenata, financijsko materijalno praćenje robe, materijala, usluga…, početna stanja, inventurne razlike…
• Maloprodaja: POS sustav prodaje (povezan sa skladišnim poslovanjem) za dućane i ugostitelje
• Porezne evidencije: najnovija porezna knjiga (ulazni i izlazni računi) praćena sa izvješćima vezanima uz EU, izvoz…)…
• Osobne dohotke: modul praćenja osobnih dohodaka i drugih primanja (obračunske liste, rekapitulacija, JOPPD obrazac…)
• Knjige vezane uz obrtnike: knjige vezane uz poslovanje obrtnika (Knjiga primitaka i izdataka…)
• Osnovna sredstva: evidentiranje osnovnih sredstava uz obračune amortizacije, izvješća…
• Blagajnu: uplatnice, isplatnice, blagajnička izvješća
• Dodatke: dijelovi aplikacije kao pomoć glavnim modulima (razni šifrarnici, sustav za arhiviranje,…)
• Uključena je i fiskalizacija, itd.
 
Na što se odnosi poslovni softver koji nudimo?
Aplikacija “RIS” (Računovodstveno informacijski sustav) namijenjena je cjelokupnom vođenju poslovanja poduzeća, obrta i ostalih poslovnih subjekata. U paketu, aplikacija je izvedena kao spoj zasebnih modula međusobno povezanih (šifarnici, glavna knjiga i salda konti, skladišno knjigovodstvo, maloprodaja, porezne evidencije, knjiga za obrtnike, osobni dohotci), a koji mogu raditi i zasebno. Dugogodišnje iskustvo i rad na aplikaciji utkan je u proizvod kojim ćete olakšati svoje poslovanje, učiniti ga transparentnim, ostvariti uštede u poslovanju, ali i biti usuglašen sa zakonskim preduvjetima.
 
Odlučili smo se koristiti softver. Što dalje?

Slijedi odabir modela korištenja te jednokratnog troška instalacije. Naprosto koristite sve prema vašoj želji i potrebi. Dolje navedene cijene vrijede za korištenje aplikacije s do 5 računala ili korisnika u mreži. Za veći broj korisnika ili računala budite slobodni kontaktirati nas. Dakle, u sustavu odabira korištenja i održavanja, aplikaciju dobivate BESPLATNO.

Aplikacija RIS jedna je od najcjelovitijih aplikacija na tržištu, a u bilo kojem od poslovnih modela, sasvim cijelu aplikaciju ne plaćate, već je dobivate BESPLATNO. Aplikaciju koriste mnogi knjigovodstveni servisi, raznovrsni poslovni i drugi subjekti.

Opis ponude:

  • Jednokratna instalacija i podešavanje aplikacije (aplikacija je besplatna)
    • Uz obavezno ugovaranje nekog od modela najma i korištenja aplikacije
    • Instalacija aplikacije na operacijski sustav Windows (7/8/10/2008/2012/2016/2019/2022)
    • Instalacija ORACLE baze podataka (instalacija baze može biti i na Linux operacijskom sustavu, kao i u Cloud okruženju)
    • Pomoć kod uvodne kontrole osnovnih šifarnika, puštanja u rad i kratke obuke (do 2h)
  • Modeli mjesečnog najma korištenja aplikacije:
  • “Model X” – ekstremno povoljno
    • Neograničeno korištenje programa bez podrške autora za jedan subjekt
    • Ograničenja tijekom poslovne godine
      • do 300 izlaznih dokumenata godišnje
      • do 500 POS računa godišnje
      • do 5 zaposlenih osoba (osobni dohodci)
      • korištenje samo na jednom računalu
  • “Model A”
    • Neograničeno korištenje programa za jedan subjekt uz podršku putem e-maila
       prema raspoloživim mogućnosti autora
    • Ograničenja tijekom poslovne godine
      • do 500 izlaznih dokumenata godišnje
      • do 10 zaposlenih osoba (osobni dohodci)
  • “Model B”
    • Sve što i prethodni model
    • 20% popusta na jednokratnu instalaciju programa
    • Promptna podrška putem udaljenog pristupa računalu (max unutar 72 sata radnih dana)
    • Direktna komunikacija i podrška putem Skype-a, Vibera, WhatsApp-a…
    • Uključujući do 2 telefonska poziva mjesečno, u trajanju ukupno do 30 min
    • Ograničenja tijekom poslovne godine
      • Do 5 korisnika
  • “Model C”
    • Sve što i prethodni model
    • 35% popusta na jednokratnu instalaciju programa
    • Podrška unutar 48 sati radnih dana (u praksi je to kraće)
    • Uključujući do 10 telefonskih poziva mjesečno, u trajanju ukupno max 120 min
  • Jednokratna/trajna kupnja licence aplikacije – cijena temeljem vašeg upita
    • Kupnja cjelovitog paketa s uključenim svim modulima bez ograničenja, ali bez uključene 
    • Uključena jednokratna obuka/podrška u trajanju 2 radna sata
    • Besplatno ažuriranje aplikacije unutar godine dana
    • U cijenu je uključena instalacija paketa
  • Knjigovodstveni servisi
    • Ugovaranje posebnih uvjeta u kojima ulažemo u Vaš razvoj
    • Prednost u podršci za Vas je što imamo vlastiti knjigovodstveni servis s dugotrajnim iskustvom i dokazanom kvalitetom
  • Korištenje aplikacije bez dozvole autora
    • Koristite li aplikaciju bez dopuštenja, bez nekog ugovorenog oblika ili bez pisane dozvole od strane autora, svjesno se izlažete riziku kažnjavanja. Softver spada u kategoriju autorskih djela, pa se samim time takva vrsta korištenja može tumačiti kao krađa. Autor u tom slučaju zadržava pravo obračuna korištenja aplikacije u iznosu od 4.000,00€ kn (30.138,00 kn) uvećano za PDV za svaku započetu poslovnu godinu korištenja.
  • Napomena:
    • Dodatni subjekti na istom računalu/serveru zasebno se ugovaraju 
    • Radno vrijeme za podršku je svakim radnim danom od 9:00 do 15:00 sati
    • Subote su neradne
    • intervencije (podrška) izvan radnog dana se naplaćuje uz ostvarenje eventualnih popusta, Iznimka su dani godišnjeg odmora ili u nevrijeme (bolest…)
  • Posebna pogodnost:
    • Nezadovoljni ste postojećim rješenjem i želite ga zamijeniti? Uz dokaz o plaćanju postojećeg rješenja spremni smo Vam izaći u susret s posebnim popustom!
Očekujemo Vaš poziv ili upit!