RIS – Računovodstveno Informacijski Sustav
Na tržištu postoji pregršt aplikacija za poslovanje, tzv. ERP (Enterprise resource planing). Pojednostavljeno, radi se o “programu za knjigovodstvo”, za izdavanje računa, vođenje zaliha… No, aplikacija RIS nudi mnogo više!
Testna verzija (download)Obzirom na dugogodišnje iskustvo dajemo aplikaciju besplatno, a razlikujemo se po tome što osim vrsnih programera u svojim redovima imamo i vrsne financijske stručnjake te je naša podrška najbolja. Kvaliteta, znanje i podrška vrijednost je koju dobivate našim rješenjem!
 
Kako smo to uspjeli?
Već više od 20 godina razvijamo i nadograđujemo poslovnu aplikaciju kodnog imena “Računovodstveno informacijski sustav“. Slijedimo zakonske promjene i tehnološke napretke. Razvoj usmjeravamo ka Oracle bazi podataka te vrhunskoj podrški korisnika, a što potkrjepljujemo činjenicom da u našem timu, osim vrhunskog IT kadra, rade i stručnjaci iz financijskog sektora. Na taj način osigurali smo odgovore na sva pitanja. Podrška je najvažniji element zadovoljstva u radu, jer naš korisnik uvijek dobiva odgovore i rješenja svojih problema.
Odlučili smo izaći u korak svima te ujedno smanjiti inicijalne troškove ulaganja u nematerijalnu imovinu – softver. Svjesni smo svoje kvalitete te želimo da svi budući korisnici koriste naš poslovni softverski paket bez rizika.
 
Na što se odnosi poslovni softver koji nudimo?
Aplikacija “RIS” (Računovodstveno informacijski sustav) namijenjena je cjelokupnom vođenju poslovanja poduzeća, obrta i ostalih poslovnih subjekata. U paketu, aplikacija je izvedena kao spoj zasebnih modula međusobno povezanih (šifrarnici, glavna knjiga i salda-konti, skladišno knjigovodstvo, maloprodaja, porezne evidencije, knjiga za obrtnike, osobni dohodci), a koji mogu raditi i zasebno. Dugogodišnje iskustvo i rad na aplikaciji utkan je u proizvod kojim ćete olakšati svoje poslovanje, učiniti ga transparentnim, ostvariti uštede u poslovanju, ali i biti usuglašen sa zakonskim preduvjetima.
 
Što se sve dobiva u paketu?
• Glavnu knjigu, salda-konti, deviznu knjigu: zapis svih financijskih transakcija koje se dogode u jednoj poslovnoj organizaciji uz izvješća (bilanca, kartice glavne knjige, kartice salda-konti, dnevnik knjiženja…)
• Skladišno poslovanje: izrada ulazno/izlaznih dokumenata, financijsko materijalno praćenje robe, materijala, usluga…, početna stanja, inventurne razlike…
• Maloprodaja: POS sustav prodaje (povezan sa skladišnim poslovanjem) za dućane i ugostitelje
• Porezne evidencije: najnovija porezna knjiga (ulazni i izlazni računi) praćena sa izvješćima vezanima uz EU, izvoz…)…
• Osobne dohotke: modul praćenja osobnih dohodaka i drugih primanja (obračunske liste, rekapitulacija, JOPPD obrazac…)
• Knjige vezane uz obrtnike: knjige vezane uz poslovanje obrtnika (Knjiga primitaka i izdataka…)
• Osnovna sredstva: evidentiranje osnovnih sredstava uz obračune amortizacije, izvješća…
• Blagajnu: uplatnice, isplatnice, blagajnička izvješća
• Dodatke: dijelovi aplikacije kao pomoć glavnim modulima (razni šifrarnici, sustav za arhiviranje,…)
• Uključena je i fiskalizacija, itd.
 
Na što se odnosi poslovni softver koji nudimo?
Aplikacija “RIS” (Računovodstveno informacijski sustav) namijenjena je cjelokupnom vođenju poslovanja poduzeća, obrta i ostalih poslovnih subjekata. U paketu, aplikacija je izvedena kao spoj zasebnih modula međusobno povezanih (šifarnici, glavna knjiga i salda konti, skladišno knjigovodstvo, maloprodaja, porezne evidencije, knjiga za obrtnike, osobni dohotci), a koji mogu raditi i zasebno. Dugogodišnje iskustvo i rad na aplikaciji utkan je u proizvod kojim ćete olakšati svoje poslovanje, učiniti ga transparentnim, ostvariti uštede u poslovanju, ali i biti usuglašen sa zakonskim preduvjetima.
 
Odlučili smo se koristiti softver. Što dalje?

Slijedi odabir modela korištenja te jednokratnog troška instalacije. Naprosto koristite sve prema vašoj želji i potrebi. Dolje navedene cijene vrijede za korištenje aplikacije s do 5 računala ili korisnika u mreži. Za veći broj korisnika ili računala budite slobodni kontaktirati nas. Dakle, u sustavu odabira korištenja i održavanja, aplikaciju dobivate BESPLATNO.

Cjenik aplikacije (počinje vrijediti od 1.9.2022. godine):

  • Jednokratna instalacija i podešavanje aplikacije – 3.000,00 kn (398,17 €)
    • Uz obavezno ugovaranje nekog od modela najma i korištenja aplikacije
    • Instalacija aplikacije na operacijski sustav Windows (7/8/10/2008/2012/2016/2019/2022)
    • Instalacija ORACLE baze podataka
    • Pomoć kod uvodne kontrole osnovnih šifrarnika, puštanja u rad i kratke obuke (max 2h)
  • Modeli mjesečnog najma korištenja aplikacije:
    • “Model X” 150,00 kn (19,91 €)
      • Neograničeno korištenje programa bez podrške autora
      • Ograničenja tijekom poslovne godine
        • do 300 izlaznih dokumenata godišnje
        • do 500 POS računa godišnje
        • do 5 zaposlenih osoba (osobni dohodci)
        • korištenje samo na jednom računalu
    • “Model A” (nekada “Model 150”) – 180,00 kn (23,89 €)
      • Neograničeno korištenje programa uz podršku putem e-maila bez obvezujućeg roka prema mogućnosti autora
      • Ograničenja tijekom poslovne godine
        • do 500 izlaznih dokumenata godišnje
        • do 10 zaposlenih osoba (osobni dohodci)
    • “Model B” (nekada “Model 300) – 360,00 kn (47,78 €)
      • Neograničeno korištenje programa
      • 20% popusta na jednokratnu instalaciju programa
      • Promptna podrška putem udaljenog pristupa računalu (max unutar 72 sata radnih dana)
      • Savjeti i podrška putem e-maila, Skype-a, Vibera, WhatsApp-a, Telegrama…
      • Uključujući do 2 telefonska poziva mjesečno, u trajanju ukupno max 30 min
      • Ograničenja tijekom poslovne godine
        • Do 5 korisnika
    • “Model C” (nekada “Model 500”) – 600,00 kn (79,63 €)
      • Sve što i prethodni model
      • 35% popusta na jednokratnu instalaciju programa
      • Podrška unutar 48 sati radnih dana (u praksi je to kraće)
      • Uključujući do 10 telefonskih poziva mjesečno, u trajanju ukupno max 120 min
  • Jednokratna/trajna kupnja licence aplikacije – cijena temeljem vašeg upita
    • Kupnja cjelovitog paketa s uključenim svim modulima bez ograničenja
    • Uključena jednokratna obuka/podrška u trajanju 2 radna sata
    • Besplatno ažuriranje aplikacije unutar godine dana
    • U cijenu je uključena instalacija paketa
  • Dodatni poslovni subjekti na istom računalu/serveru
    • cijena prema dogovoru
  • Knjigovodstveni servisi
    • Ugovaranje posebnih uvjeta u kojima ulažemo u Vaš razvoj
    • Prednost u podršci za Vas je što imamo vlastiti knjigovodstveni servis s dugotrajnim iskustvom i dokazanom kvalitetom
  • Korištenje aplikacije bez dozvole autora
    • Koristite li aplikaciju bez dopuštenja, nekog ugovorenog oblika ili bez pisane dozvole od strane autora, svjesno se izlažete riziku kažnjavanja. Softver spada u kategoriju autorskih djela, pa se samim time takva vrsta korištenja može tumačiti kao krađa. Autor u tom slučaju zadržava pravo obračuna korištenja aplikacije u iznosu od 30.000,00 kn (3.981,68 €) za svaku započetu godinu korištenja.
  • Napomena:
    • radno vrijeme za podršku je svakim radnim danom od 8:00 do 16:00
    • Subote su neradne
    • intervencije (podrška) izvan radnog dana se naplaćuje uz ostvarenje eventualnih popusta
Očekujemo Vaš poziv ili upit!
 
*Sve izražene cijene ne uključuju PDV.