Besplatna ERP aplikacija za poslovanje


RIS – Računovodstveno Informacijski Sustav
Na tržištu postoji pregršt aplikacija za poslovanje, tzv. ERP (Enterprise resource planing). Pojednostavljeno, radi se o “programu za knjigovodstvo”, za izdavanje računa, vođenje zaliha… No, aplikacija RIS nudi mnogo više!
Testna verzija (download) Obzirom na dugogodišnje iskustvo dajemo aplikaciju besplatno, a razlikujemo se po tome što osim vrsnih programera u svojim redovima imamo i vrsne financijske stručnjake te je naša podrška najbolja. Kvaliteta, znanje i podrška vrijednost je koju dobivate našim rješenjem!
Kako smo to uspjeli?
Već više od 15 godina razvijamo i nadograđujemo poslovnu aplikaciju kodnog imena “Računovodsveno informacijski sustav”. Slijedimo zakonske promjene i tehnološke napretke. Razvoj usmjeravamo ka Oracle bazi podataka te vrhunskoj podrški korisnika, a što potkrijepljujemo činjenicom da u našem timu, osim vrhunskog IT kadra, rade i stručnjaci iz financijskog sektora. Na taj način osigurali smo odgovore na sva pitanja. Podrška je najvažniji element zadovoljstva u radu, jer naš korisnik uvijek dobiva odgovore i rješenja svojih problema.
Odlučili smo izaći u korak svima te ujedno smanjiti inicijalne troškove ulaganja u nematerijalnu imovinu – softver. Svjesni smo svoje kvalitete te želimo da svi budući korisnici koriste naš poslovni softverski paket bez rizika.
Na što se odnosi poslovni softver koji nudimo?
Aplikacija “RIS” (Računovodstveno informacijski sustav) namijenjena je cjelokupnom vođenju poslovanja poduzeća, obrta i ostalih poslovnih subjekata. U paketu, aplikacija je izvedena kao spoj zasebnih modula međusobno povezanih (šifarnici, glavna knjiga i salda konti, skladišno knjigovodstvo, maloprodaja, porezne evidencije, knjiga za obrtnike, osobni dohotci), a koji mogu raditi i zasebno. Dugogodišnje iskustvo i rad na aplikaciji utkan je u proizvod kojim ćete olakšati svoje poslovanje, učiniti ga transparentnim, ostvariti uštede u poslovanju, ali i biti usuglašen sa zakonskim preduvjetima.
Što se sve dobiva u paketu?
• Glavnu knjigu, salda-konti, deviznu knjigu: zapis svih financijskih transakcija koje se dogode u jednoj poslovnoj organizaciji uz izvješća (bilanca, kartice glavne knjige, kartice salda konti, dnevnik knjiženja…)
• Skladišno poslovanje: izrada ulazno/izlaznih dokumenata, financijsko materijalno praćenje robe, materijala, usluga…, početna stanja, inventurne razlike…
• Maloprodaja: POS sustav prodaje (povezan sa skladišnim poslovanjem) za dućane i ugostitelje
• Porezne evidencije: najnovija porezna knjiga (ulazni i izlazni računi) praćena sa izvješćima vezanima uz EU, izvoz…)…
• Osobne dohotke: modul praćenja osobnih dohodaka i drugih primanja (obračunske liste, rekapitulacija, JOPPD obrazac…)
• Knjige vezane uz obrtnike: knjige vezane uz poslovanje obrtnika (Knjiga primitaka i izdataka…)
• Osnovna sredstva: evidentiranje osnovnih sredstava uz obračune amortizacije, izvješća…
• Blagajnu: uplatnice, isplatnice, blagajnička izvješća
• Dodatke: dijelovi aplikacije kao pomoć glavnim modulima (razni šifrarnici, sustav za arhiviranje,…)
• Uključena je i fiskalizacija, itd.
Na što se odnosi poslovni softver koji nudimo?
Aplikacija “RIS” (Računovodstveno informacijski sustav) namijenjena je cjelokupnom vođenju poslovanja poduzeća, obrta i ostalih poslovnih subjekata. U paketu, aplikacija je izvedena kao spoj zasebnih modula međusobno povezanih (šifarnici, glavna knjiga i salda konti, skladišno knjigovodstvo, maloprodaja, porezne evidencije, knjiga za obrtnike, osobni dohotci), a koji mogu raditi i zasebno. Dugogodišnje iskustvo i rad na aplikaciji utkan je u proizvod kojim ćete olakšati svoje poslovanje, učiniti ga transparentnim, ostvariti uštede u poslovanju, ali i biti usuglašen sa zakonskim preduvjetima.
Odlučili smo se koristiti softver. Što dalje?
Slijedi odabir modela korištenja te jednokratnog troška instalacije. Naprosto koristite sve prema vašoj želji i potrebi.
Cjenik modela korištenja:
• Jednokratna instalacija i podešavanje aplikacije – do 1.000,00 kn
– Instalacija aplikacije na operacijski sustav Windows (XP/7/8/10/2008/2012)
– Instalacija ORACLE baze podataka
– Pomoć kod uvodne kontrole osnovnih šifarnika te puštanje u rad (max 1h)
• “Model 150” – 150,00 kn
– Neograničeno korištenje programa uz podršku putem e-maila bez ugovorenog roka podrške, a prema mogućnosti autora
• “Model 300” – 300,00 kn
Neograničeno korištenje programa uz promptnu podršku (max unutar 72 sata) i savjete putem e-maila, Skype-a te promptnu intervenciju putem udaljenog pristupa računalu (uključujući do 2 telefonska poziva mjesečno do 30 min ukupno)
– Popust od 20% na instalaciju i podešavanje aplikacije
• “Model 500” – 500,00 kn
– Neograničeno korištenje programa uz promptnu podršku (max. unutar 48 sati) putem telefona, e-maila, Skype-a, promptan dolazak na poziv (trošak dolaska nije u cijeni)…
– Popust od 50% na instalaciju i podešavanje aplikacije
– 20% na sve naše dodatne informatičke usluge
• Jednokratna/trajna kupnja licence aplikacije – 9.000,00 kn
– Kupnja cjelovitog paketa s uključenim svim modulima bez ograničenja
– Uključena jednokratna obuka/podrška u trajanju 2 radna sata
– U cijenu je uključena instalacija paketa
• Knjigovodstveni servisi
Ugovaranje posebnih uvjeta u kojima ulažemo u Vaš razvoj
Sve izražene cijene su bez uključenog PDV-a.
Očekujemo Vaš poziv ili upit!